First day at paradise - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu First day at paradise - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

First day at paradise

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

31 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hè luitjes,

Hmmm heerlijk we zijn weer op reis, na een toch wat lange vlucht van New York naar Honolulu eindelijk aangekomen. We zitten 3 nachten op het wonderlijk mooi eiland Oahu (Honolulu) in Waikiki beach, eigenlijk een droom bestemming, en dat is het ook erg leuke plaats met veel sun fun en beach. Wel toeristisch, veel japanners en Amerikanen. Maar het strand is er zo heerlijk, azuur blauwe zee, palm bomen en een super mooie boulevard, met alles wat we niet gewend zijn vakantie, Gucci, Louis Vutton, enz enz. Sommige dingen wel handig, de in NL niet te verkrijgen Ipad camera connection kid ligt hier gewoon in de schappen. Top! Gisteren was het eerst even the beach verkennen en in de middag naar het polynesisch cultureel centrum, een grote verzameling van de culturen uit de pacific. Leuk en leerzaam. Met als afsluiting een mooie show, hmm volgens mij wel wat stukjes gemist, jetlag is toch aanwezig........

Dag 3 is lang, om 5 uur op voor vertrek naar Pearl Harbour waar we in allervroegte een bezoek brachten aan de Memorial USS Arizona, een indrukwekkende plaats om een indruk te krijgen van de geschiednis die hier heeft plaats gevonden. Daarna met de Tour langs allerlei plekken waar veel op 7 december 1941 heeft afgespeeld, voor de gene die de datum niet meer paraat hadden! Mooie tour met mooie verhalen. De rest van de dag gewoon in de relax modus

Morgen weer vroeg op voor vertrek naar het volgende mooie plekje!

Aloha!

Arjan en Mariska

• 01 September 2010 - 05:19

Susanne:

Ow wat heeeeeeeerlijk om te lezen als je in de nachtdienst zit!
    Geniet ervan!

• 01 September 2010 - 05:23

Denise:

Ow wat heerlijk om te lezen als je belabberd aan je dienst moet beginnen

• 01 September 2010 - 09:58

Anouk:

Fijne vakantie!! Leuk om te lezen!! Groeten Anouk

• 01 September 2010 - 12:55

Corry:

Heerlijk zie het al voor me witte stranden blauwe zee palmbomen........
    Heeft Maris haar bloemenslinger op het vliegveld nog gehad?
    Lekker genieten en ik hoef geen louis Vutton hoor.............

• 01 September 2010 - 19:47

Nel En Harrie.:

Dat is vroeg opstaan zeg.
    Ik dacht dat jullie uit gingen rusten.
    Geniet van jullie vakantie.
    Liefs Harrie en Nel

• 02 September 2010 - 11:08

John Stooker:

Hey luitjes, geniet er maar lekker van. waar blijven de foto's Arjen?

Ik blijf jullie volgen en heel veel plezier nog.

John.

• 02 September 2010 - 14:00

Ada:

Heel veel plezier!!!
    Geniet er maar van!!!
    Met een kleine erbij wordt het later toch wat moeilijker

• 02 September 2010 - 16:05

Jose:

Klinkt allemaal goed hoor.
    Geniet lekker van deze vakantie.

• 03 September 2010 - 07:01

Lisette:

hey kanjers

heerlijk genieten van die mooie stranden neem je een schelp mee voor me kan ik de zee horen van hawaii hahahaha

lekker genieten en nee ik hoef ook geen gucci heb er al zoveel van hahaha