Het 2e eiland Kaua'i - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu Het 2e eiland Kaua'i - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

Het 2e eiland Kaua'i

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

05 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Aloha!!

Hier dan eindelijk weer een berichtje. Deze vakantie is toch heel wat anders dan onze vorige reizen, zitten nu veel meer in de relax-stand, dat was in het begin (vooral voor mij) een beetje omschakelen, maar nu genieten we volop!

We zitten nu op het eiland Kaua'i (een half uurtje vliegen vanaf Ohau), het eiland heeft als bijnaam 'THE garden island' en dat is te zien ook, het is overal erg groen, dus erg mooie natuur voor ons om te bekijken.
Wel af en toe een regenbui gehad (het eiland is natuurlijk niet voor niets zo groen).

We hebben een huurauto en kunnen lekker zelf rondcrossen. Toen we de auto op gingen halen werd gevraagd of we op wilden waarderen, waarop ik gelijk dacht zonde van het geld, maar toen ze de optie noemde dacht Arjan daar heel anders over --> een mustang cabriolet, dus die zei gelijk JA, HOOR!!
Achteraf moet ik toegeven dat het toch wel heerlijk is een cabrio met dit lekkere weer.

We hebben afgelopen dagen, naast veel verschillende mooie strandjes, veel van t eiland gezien. Mooie uitzicht plaatjes over de bergen met allerlei kleuren. Ook weer veel mooie vissen in allerlei kleuren en maten kunnen bewonderen. Ik heb zelfs 2 zeeschildpadden van dichtbij gezien.
We hebben zelfs fietsen gehuurd om langs de kust een stuk te fietsen, op het hele eiland is er 1 fietspad aangelegd van ongeveer 8 km, verder wordt er hier echt niet gefietst!

Foto's zijn er idd weer heel veel gemaakt, maar het lukt ons nog niet om ze op de site te plaatsen, zullen nog wat pogingen doen.
Morgen vliegen we naar het volgende eiland, Maui.

Groetjes Arjan en Maris

p.s. hoorde dat het eerste punt met volleybal binnen is! Netjes gedaan!

• 06 September 2010 - 10:58

Marjo En Joost:

Hey Maris en Arjan wat heerlijk allemaal zeg! Geniet er nog maar lekker van en we blijven op de hoogte!

Groeten Joost en Marjo

• 07 September 2010 - 14:33

Corry:

hallo weer een berichtje....leuk.
    Jullie hebbenhet prima daar lees ik.
    Maris voel je je ook goed?
    Hier is de herfst aangekomen...dus beetje jaloers kan je wel zeggen.
    Geniet ervan en tot het volgende verslag.

• 13 September 2010 - 03:37

Walter En Danielle:

Klinkt goed! Misschien hadden we er toch nog een paar dagen aan vast moeten plakken...hahah..

Groetjes uit New York en veel plezier nog!

W&D

• 14 September 2010 - 14:02

Corry:

T,is stil aan de andere kant van de Oceaan...

Gaat alles nog naar wens.