weer prachtige indrukken - Reisverslag uit Cusco, Peru van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu weer prachtige indrukken - Reisverslag uit Cusco, Peru van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

weer prachtige indrukken

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

18 Oktober 2006 | Peru, Cusco

Ola allemaal,

Hier weer een berichtje van ons. Hebben vandaag en morgen rustdag voordat we naar de jungle gaan. Gelukkig maar want Arjan voelt zich vandaag niet topfit!! Het weer is weer prima in Cusco dus we vermaken ons prima, mensen kijken op het plein, terrasje pakken, shoppen (ik dan...) en een beetje internetten. Straks gaan we weer lekker eten met de Nederlanders die we aan het begin van de vakantie hadden ontmoet.
Morgen waarschijnlijk wat dingen in Cusco bekijken want ook hier is er genoeg te zien en doen.

Afgelopen dagen zijn ons weer heel goed bevallen. Zijn een dag naar Sacred Valley (een Inca ruine) geweest en hebben daar ook een local markt bezocht. Ik kreeg gelijk zin in vlees, zo heerlijk open aan de lucht met wat vliegen erop...!
De dag erop met de train naar een dorpje bij Machu Pichu, waar we een nachtje verbleven zodat we de volgende dag vroeg naar Machu Pichu konden voor de grote drukte. De dag in het dorpje heeft het de hele dag geregend en was het erg mistig (niet gunstig voor Machu Pichu), maar de dag dat wij gingen was het s ochtends erg mistig en zagen we bijna niets en s middags heerlijk weer. We waren ook deze keer weer erg gelukkig met het weer. Machu Pichu is 1 van de 7 wereld wonderen (is ons verteld) en was ook heel gaaf om te zien. De foto´s zijn prachtig (komt vast aan mijn muur!!)

Dus kort samen gevat het waren drukke dagen, met weer prachtige indrukken.

Vrijdag gaan we met het vliegtuig de Jungle in. Zijn heel benieuwd hoe dat gaat worden, en of de dieren ons met rust laten. Hopelijk kunnen we daar later verslag van uitbrengen............

Adios Arjan en Mariska

P.S. Theo morgen gaan we ook ff op zoek naar jouw tentje, nog niet aan toegekomen.

• 19 Oktober 2006 - 13:57

Marijke:

Klinkt echt fantastisch allemaal, met van alles wat!!! Veel plezier in de jungle :)

• 19 Oktober 2006 - 16:15

Pa En Ma Vernooy:

Hallo vakantiegangers Zo te horen gaat het nog steeds goed met jullie.Vandaag jullie kaart al ontvangen.Leuke postzegels hebben ze daar,lijkt wel een menukaart.Maris wil je niet te veel naar al dat lekkerevlees kijken ,je zou er nog verslaafd aan raken Over een week zijn jullie alweer thuis ,en heeft Arjan alweer een dag gewerkt.Echt snel gegaan die tijd.Nou genieten jullie nog van het laatste stukje van de reis Groetjes pa en ma vernooy

• 20 Oktober 2006 - 10:35

Mama:

hoi luitjes,wat een prachtige reis en op de foto lijkt het in Machu Pinchu erg koud.Ik hoop Arjan ,dat je voor dat je de jungle in gaat weer wat beter voelt.Delano had wel een goed plan als je ziek werd of gebeten werd in het oerwoud, gewoon een vliegtuig bellen dan kon die je wel naar een dokter brengen, dus doe je voordeel ermee,Heel veel groetjes.P.s nog bedankt voor jullie kaart,we beginnen jullie nu wel te missen, maar nog een hele goede week.

• 22 Oktober 2006 - 09:18

Anouk:

He tarzan en jane! Hoe is het in de jungle? Mooie beesten gezien en nog een oogje dicht kunnen doen 's nachts? Leuk allemaal om te lezen! Gisteren met volleyballen 10 punten gehaald! Geniet van de laatste dagen! Adios Arjan en Anok