nog een paar nachtjes - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu nog een paar nachtjes - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

nog een paar nachtjes

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

21 September 2006 | Nederland, Rotterdam

He hallo allemaal!!

Nog een paar nachtjes en dan gaat onze reis beginnen naar Peru, we vertrekken 1 oktober vanaf schiphol naar Lima, de hoofdstad van Peru.

Via deze website proberen we jullie op de hoogte te houden van onze reis. Om ons te kunnen volgen moet je het volgende adres gebruiken:

www.arjanenmariska.waarbenjij.nu

wachtwoord = peru

De route is bijna klaar zullen deze ook hier plaatsen. Ben ik iemand vergeten te mailen stuur deze e-mail maar gewoon door!!

groetjes

Arjan en Mariska

  • 21 September 2006 - 19:19

    Liesbeth:

    Yes ik ben de eerste met een berichtje voor jullie!!

    Ik word langzamerhand toch stiekem wel een beetje jaloers, er staan welgeteld 15 waarbenjij.nu adressen in mijn mailbox en ik mag nog steeds niet weg...De plannen zijn er maar ja studeren he!? Ik houd het nog even bij Cirkel, Arjan volgend jaar samen op locatie?

    Ik wil jullie een hele fijne reis en tijd wensen in Peru en ik zal met heel veel plezier jullie verhalen lezen!

    Groetjes Liesbeth

  • 21 September 2006 - 19:55

    Yvonne:

    heey arjan en mariska!
    ik hoop af en toe wel even te chekken wat jullie allemaal doen aan de ander kant van de wereld haha... heel veel plezier en geniet ervan he!
    enneh...tot snel op onze reonie:) haha
    kus Yvonne

  • 21 September 2006 - 19:56

    Chantal:

    Heel veel plezier in Peru, maar als het goed is zie ik jullie de 29e nog in PlanC. Tot dan dus.
    Groetjes Chantal

  • 21 September 2006 - 19:58

    Taco:

    Heel veel plezier daar in Peru. Het schijnt een heel bijzonder land te zijn. Als je bij het Titicaca meer komt, moet je even stilstaan bij het feit dat Donald Duck daar nog een documentaire heeft gefilmd. Was heel interessant.

  • 21 September 2006 - 21:27

    Eef:

    hoi arjan, wat leuk dat jullie een mooie reis gaan maken. leuk om ook eens bij jou op je site te kijken. geniet ervan kus eef en TOOS

  • 21 September 2006 - 21:29

    Ilse:

    Hé, leuk!! Ga jullie zeker in de gaten houden!!

    Alvast een hele goede en mooie reis toegewenst!!!

  • 22 September 2006 - 00:22

    Sjoukje:

    Wat leuk dat jullie ook naar Peru gaan. Ik ben ondertussen al met mijn reis begonnen en ben nu in Quito, Ecuador. Hier blijf ik ongeveer een maand en ga dan door naar Peru, misschien kunnen we elkaar wel ergens ontmoeten. Veel plezier in ieder geval! x Sjoukje

  • 22 September 2006 - 07:25

    Sanne Mocking:

    Het schiet nu inderdaad op, nog een weekje!!
    Ik zie jullie misschien volgende week vrijdag nog, maar in ieder geval alvast een goede reis en natuurlijk heel veel plezier!!

    Liefs,
    Sanne

  • 22 September 2006 - 07:51

    Walter:

    Leuk idee!!!!!!!

    tot vanavond

  • 22 September 2006 - 16:24

    Edwin:

    Ja leuk om te lezen wat jullie zoal gaan doen tijdens je vakantie, ik zal regelmatig even kijken hier. Alvast een leuke vakantie voor jullie beide.

    Groeten Edwin

  • 23 September 2006 - 09:42

    Marjolein:

    Ook nog even een berichtje van mij. Was gezellig gisteren hè Ben benieuwd naar de foto's. Vooral de illegale in de keuken... Volgende week nog een avondje en dan gaan jullie lekker weg. Tot vrijdag. Groetjes Marjolein

  • 23 September 2006 - 10:55

    Robbert En Annemiek:

    Berichtje uit Beijing,

    succes met de voorbereidingen. Wij hebben nog 1,5 week en dan zit het er al weer op. Dan kunnen we jullie reis thuis volgen. Groeten!

  • 23 September 2006 - 21:43

    Mama Papa:

    we wensen jullie een supergave vacantie, maar zoals elke ouder zal zeggen kijk goed uit xxxx

  • 24 September 2006 - 09:03

    Denise:

    Hier ben ik dan, wel leuk idee!! Ik kijk uit naar alle spannende foto's van jullie avontuur!!!!
    Groetjes Denise en de Freken.

  • 24 September 2006 - 12:30

    Anouk:

    Hee Maris en Ar!

    Super veel plezier in Peru! Maak er een toffe tijd van, mooie foto's en geniet van elkaar!
    Jullie nog bedankt voor alle gezelligheid van vrijdag! En Maris voor het wakker maken van mijn pa! Ik vond het helemaal super! Goede reis! Liefs Anouk en natuurlijk ook van mijn MAN Ar!

  • 24 September 2006 - 14:30

    Erik, Rozina + Kids:

    Heerlijk naar Peru.
    Heel veel plezier gewenst. Tot snel !!
    Groet van ons viertjes

  • 26 September 2006 - 16:23

    Donny Lisette En De:

    he broertje en schoonzus.

    we wensen jullie een keigave vakantie toe en mooie momenten geniet ervan en kijk goed uit he en broertje neem je iets voor je lieve zusje mee?

    succes he kanjers geniet ervan!!!!

    groetjes donny en lisette en een dikke kus van delano jethro en djairo xxxxxx

  • 26 September 2006 - 20:57

    Jip Lubberink:

    Heel veel pleier zeg ik vanaf de balie van afdeling c 4 oost van het umc... Geniet ervan, ik zal je missen; met name je gemopper!!!

  • 27 September 2006 - 07:01

    Lisette M:

    nog maar een paar nachtjes slapen!! vanaf hier heel veel plezier en ben benieuwd naar de verhalen.
    groetjes Lisette

  • 30 September 2006 - 15:06

    Peter Vd Welle:

    Hallo beiden,
    even een kijkje genomen op jullie site!
    Ziet er leuk uit, ik wens jullie dan ook een hele goede vakantie toe, en vooral er van genieten he!

    Groet,

    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

On the road

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2006

Terug in ons koude landje

23 Oktober 2006

De Jungle

18 Oktober 2006

weer prachtige indrukken

15 Oktober 2006

nachtje thuis geslapen

11 Oktober 2006

drie hobbelige dagen op hoogte
Arjan en Mariska

Actief sinds 16 Aug. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 27522

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2010 - 21 September 2010

Hawaii

03 Januari 2009 - 02 Maart 2009

Down Under

01 Oktober 2006 - 29 Oktober 2007

On the road

Landen bezocht: