de route - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu de route - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

de route

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

27 September 2006 | Nederland, Rotterdam

He hallo

We zijn van plan om de volgende route te maken. Peru lijkt ons een super mooi land met veel dingen te zien en te doen, helaas hebben we niet alle tijd om alles te zien en te doen

De laatste week willen we richting de amazone trekken en genieten van het oerwoud We hebben een afdruk van de route als foto geplaatst om iedereen een indruk te laten krijgen van onze geplande route!

tot snel !!!

1-10-06

Vertrek Amsterdam schiphol
10:20 Delta Airlines DL 0039 vertrek

14:05 aankomst Atlanta ( local Time)
16:55 vertrek naar Lima Delta Ailines DL 0035
22:30 aankomst Lima ( local time)

Overnachting in hostel

Hier slapen we de eerste twee nachten, in leuk hostel met een nederlandse eigenaar.

2-10-06
Exploring Lima

3-10-06
Busreis naar Paracas met een bus welke eindbestemming Paracas heeft !!!
Aankomst Paracas

4-10-6
Islas ballestas (1 dag deel)
Reserva nacional de paracas (1 dag deel)
Pisca naar Nasca met de bus ( 4 uur bus reis)
Aankomst Nasca

5-10-06
Nasca lines en bezoek ´kerkhof´
Vertrek met avond/ nacht bus naar Arequipa ( 9 tot 11 uur)

6-10-06
Aankomst in de ochtend in Arequipa

7-10-06
Exploring Arequipa
Verjaardag vieren, in Arequipa

8-10-06
Colca canyon
overnachting Yanky (bij Chivac)

9-10-06
Colca Canyon
Overnachting in Arequipa

10-10-06
Reisdag naar Puno (5 uur)

11-10-06
exploring Puno

12-10-06
Titicacameer floating island, Isla Amantani en overnachting bij locals op Amantani
Terug in Puno

13-10-06
Naar isla taquile
Terug in Puno

14-10-06
Transfer naar Cusco met trein (10 uur)

15-10-06

Exploring Cusco

19-10-06
Exploring Cusco

20-10-06
Transfer m.b.v. vliegtuig naar Port Maldonado (Jungle)

21-10-06
Verblijf in Jungle

22-10-06
Transfer naar Lima m.b.v. vliegtuig

23-10-06
Lima (hopelijk in erg luxe hotel!)

24-10-06
00:30 flight to Atlanta

• 28 September 2006 - 11:37

Je Zusje:

dag luitjes,

ik lees het al het word een volle reis waarin jullie je niet hoeven te vervelen hihihihi, wat toch niet gebeurd op vakantie.

he broer vertel effe hoelaat zijn we welkom op je verjaardag we dachten laten lekker op verjaardagsvisite gaan in peru leek ons wel leuk haha grapje!!!!

nou het gaat nu echt opschieten en nu nog effe van het weer hier genieten voordat jullie het straks warm krijgen in peru en wij hier in de kou zitten en jullie absoluut niet aan ons zullen denken.

nou blablabla ik spreek je nog wel voordat je weg gaat.

groetjes donny en lisette en een knuf van de drie musketiers xxxxx

• 30 September 2006 - 09:44

Mariska:

Hey allemaal,

Nog 1 dagje de tijd om alle spullen e.d. in te pakken. Heb er super veel zin in, dus dat komt helemaal goed.
    Vind het ook heel erg leuk al die reacties te lezen dus hoop dat jullie ook tijdens de vakantie volhouden en ons een beetje op de hoogte houden van alle roddel in Nederland!!

Heel veel liefs Mariska & Arjan

• 01 Oktober 2006 - 11:58

Yvette:

Hoi Arjan en Mariska,
    Ik hoop dat jullie een goede reis achter de rug hebben, heel veel plezier op jullie trip en geniet ervan! Liefs Lars en Yvette

• 01 Oktober 2006 - 20:12

Pa En Ma Bruinstroop:

Arjan en Mariska
    We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad geniet er van

• 02 Oktober 2006 - 06:14

Ingrid:

Hier veel regen, files en extra werk (bedankt Arjan!).

Veel plezier in Lima!

• 02 Oktober 2006 - 08:51

Eduin:

Hallo,

Heel veel plezier, en geniet elke dag van het mooie weer, landschap ect. de JAC zal het deze maand ook best zonder jou redden? hoop ik. ha ha.
    groetjes

• 02 Oktober 2006 - 10:47

Pa En Ma Vernooy:

wij hopen dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad,verder een fijne vakantie toegewenst.

• 02 Oktober 2006 - 13:46

Ilse:

Jullie planning ziet er leuk uit! Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben. Heel veel plezier enne.... het was weer erg gezellig vrijdag! Goede band ook en leuk om eens wat vriendjes en een vriendinnetje van Arjan te ontmoeten.

x Ilse

• 02 Oktober 2006 - 19:23

Petra:

Leuk zo'n site om alles bij te kunnen houden. Hebben jullie een goede reis gehad. Een fijne vakantie verder en niet te veel aan thuis denken hoor, vooral niet aan het werk. Nou veeeeeel plezier en geniet ervan.
    Groetjes

• 02 Oktober 2006 - 21:59

Jip:

Heej Arjen en Mariska,
    Alles goed bij jullie? Hier regen en onweer... Kortom doffe ellende. Heerlijk om dan lekker in een zonnig land te zitten. Have fun in de sun!
    PS> Thema feest komt dik in orde... Helaas helaas... Geen Steward en Stewardessenparty (en dat leek mij nou zo romantisch)