1e dagen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu 1e dagen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

1e dagen

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

02 Oktober 2006 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

De reis is voorspoedig verlopen, viel eigenlijk heel erg mee. Het was 9 uur van amsterdam naar atlanta en na 3 uurtjes wachten 6 uur van atlanta naar Lima. Daar dachten we ff snel onze chauffeur te zoeken (want die had een bordje met onze naam erop), stonden er toch ongeveer 100 mensen met ongeveer bordjes, haha. Maar niet die van ons dus... Is gelukkig goed gekomen en hebben heerlijk geslapen. Vandaag een dagje Lima (wat een stinkstad), wat gebouwen bekeken en gelummeld. FF naar een reisburau om 1 excursie te plannen, maar die man had zo´n leuk verhaal dat we eigenlijk alles al hebben vast gelegd,haha.
Nu is ligt de hele reis vast, en is zelf het vervoer naar bus e.d. geregeld, toch ook wel lekker en weten zeker dat we plekjes hebben voor alle bezienswaardigheden!!!!
Nou dat was het wel weer voor deze keer!!
We vermaken ons dus prima en missen het slechte weer in Nederland helemaal niet (hier is het ook niet warm hoor!!)
Heel veel groetjes
Mariska & Arjan

• 03 Oktober 2006 - 07:59

Daniëlle:

hoi,hoi,

De kop is er af en het bevalt jullie best geloof ik...
    Geniet er lekker van en ik verwacht uiteraard een hele boel mooie foto's op deze site ;-)

Danielle

• 03 Oktober 2006 - 08:05

Pa En Ma Vernooy:

leuk om jullie verslag te lezen.Mariska we zijn wel blij voor jou dat het vervoer naar bus en dergelijke geregeld is want je keek zo zielig toen je vertrok met die zware rugzak op je rug,je keek nou net of dat je wou zeggen vinden jullie mij niet zielig. gr pa en ma en veel plezier.

• 03 Oktober 2006 - 17:36

Auke:

Gelukkig is alles goed gegaan. Ben benieuwd naar de 1e foto's. :-)

• 03 Oktober 2006 - 19:07

Mathijs:

Het begin klinkt goed! Ik hoop dat de rest voorspoedig verloopt en ben benieuwd naar de verhalen en foto's! Geniet ervan!!!

• 04 Oktober 2006 - 12:11

Claudia:

Heel erg Leuk deze site, zal hem regelmatig bezoeken om te lezen en te zien hoe jullie het hebben. Hebben we tijdens Jac vergadering wat te lullen. Geniet ervan en heeeeel veeeeel plezier.

• 04 Oktober 2006 - 17:38

Marlou:

Hallo reizigers! Ben zeer beniewd wat jullie allemaal gaan doen en gaan zien! Krijgen we op de site wat leuke foto's te zien? Maris was je zielig met je zware rugzak?! Wat heb je dan allemaal mee??!! Nou pas goed op elkaar en heel veel plezier! Geniet ervan!
    Xx Marlou

• 04 Oktober 2006 - 18:08

Mama:

Hallo goed te horen dat het voorspoedig gaat,wel een geruststelling dat alles nu geregeld is kunnen jullie je energie gebruiken om de mooie dingen te bekijken. Het is hier herfst,ik hoop bij jullie toch wel iets beter. maris en ar tot schrijfs dan maar weer

• 05 Oktober 2006 - 06:34

Je Zus:

dag luitjesin het mooie peru,

ik ben te lezen dat de reis goed is gegaan en geniet er lekker van

groetjes donny en liset en een kus van de drie amigos

• 05 Oktober 2006 - 07:14

Marjolein:

Ja Maris, je zal wel weer veel te veel kleren mee hebben genomen. Eigen schuld, maar je wist toch wel van te voren dat het een andere vakantie ging worden dan met de meiden? hahaha
    Nog veel plezier.

Groetjes Marjolein en ook van Joost

• 05 Oktober 2006 - 09:07

Marijke:

Hi hi, voelt vast wel fijn dat alles geregeld is!! Ben erg nieuwsgierig naar foto's e.d. Moet verschrikkelijk mooi zijn. Succes met sjouwen

• 05 Oktober 2006 - 10:33

Frank Du Verdon:

Ha ouwe brandweerman en natuurlijk Mariska!
    Als ik zo jullie eesrte avonturen lees ben ik echt benieuwd naar de rest! En volgens mij gaan er nog heel veel volgen! Het wachten is op de fotos! Heel veel plezier en groetjes Frank

• 05 Oktober 2006 - 17:46

Ilka:

Ha Arjan en Mariska,

Nou dat klinkt goed in ieder geval! Hier regent het, dus geniet er maar van!

• 05 Oktober 2006 - 18:27

Mariska Vernooij:

Hallo, ff een reactie op bovenstaande berichten. Er leuk om te lezen!!! Mijn tas is maar 16 kilo, dat ga jij nooit redden Marjo! En het is idd fijn dat alles een beetje vast ligt, maar we hebben zeker nog de mogelijkheid om zelf wat dingen te regelen.

Groetjes Maris