auw wat een klein vliegtuigje - Reisverslag uit Nazca, Peru van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu auw wat een klein vliegtuigje - Reisverslag uit Nazca, Peru van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

auw wat een klein vliegtuigje

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

05 Oktober 2006 | Peru, Nazca

Heya friends

Het is nu 13:28 in het leuke Nazca. Zoals echte nederlandse touristen het weer is super warm. Gisteren zaten we in Paracas een super klein plaatsje aan de Pacific Ocean. Daar hebben een supergave boot tocht gemaakt veel pinguins en zeeleeuwen gezien. Ja vraag ons niet mar dit leven hier met 30 graden en dus niet alleen op de ijsvlaktes. Het hostel was echt super, maakte de ervaringen in Lima weer helemaal goed. Dat is echt een super stink stad. Gisteren door gereisd met de bus naar Nazca. Ging super geen problemen eigenlijk. Zitten in het hoogste hotel met 5 verdiepingen wel grappig eigenlijk. De mensen zijn erg aardig! Vandaag zijn we over de NAzca Lines gevlogen dat zijn grote figuren in het landschap met een super klein vliegtuigje, Ik dacht dat er Never come Back line op stond maar we hebben het overleefd, alleen klein amerikaans jongetje kotste zijn moeder even onder!!!!

De omgeving is hier een en al dessert, warm droog en stoffig!!!! Ook al ligt het aan de kust toch een hele grote zandbak!!!

Vanavond gaan we met de nacht bus naar Arequipa is ongeveer 8 uur. We blijven daar 2 dagen om te wennen aan de hoogte ( 2200M) en gaan vandaar uit een mooie tocht maken

Heya we gaan weer genieten van Peru ( en de herrie!!)

• 05 Oktober 2006 - 19:09

Donny Lisette +kids:

he luitjes in peru,

we zijn blij dat jullie het naar je zin hebben en dat jullie in het vliegtuigje konden is toch vervelend als jke dat hele stuk moet gaan lopen hihihihi.

hier gaat alles goed de twee oudst boys zijn alleen ziek ach maar komt wel goed, de herfst heeft hier zijn intrede wel gemaakt dus geniet maar van de heerlijke temprature.

ik ga weer verder en jullie geniet ervan en ik kom gauw weer lezen en succes met de nachtbusreis.

groetjes en een dikke knuf donny liset en de drie amigos.

• 06 Oktober 2006 - 07:46

Sanne:

Hoihoi!!
    Leuk om te horen/lezen dat jullie het naar je zin hebben en ervan genieten!! Er komen vast nog een heleboel andere mooie dingen etc, maar blijf jullie volgen natuurlijk!!
    Leuk om het allemaal te lezen het foto'tje te zien!!

Geniet er nog lekker van!!
    Liefs,
    Sanne

PS: Weet niet of je het al wist, maar AAC-Fortissimo 22-27 dus de twee punten zijn binnen!! :D

• 06 Oktober 2006 - 12:03

Stephanie:

Hee hallo, goed dat jullie het naar de zin hebben. Ziet er leuk uit allemaal en klinkt goed. Geniet ervan de reis en natuurlijk ook van het mooie weer.

groetjes Stephanie

• 06 Oktober 2006 - 19:11

Ilse Bierman:

Hoi luitjes,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Zo te horen hebben jullie het hartstikke leuk daar. Ben benieuwd naar jullie volgende spannende verhalen..... Veel plezier, liefs van Ilse

• 06 Oktober 2006 - 20:26

Lisette:

ha Maris en Arjan!

Volg jullie op de voet! leuk om te lezen hoe jullie alles ervaren! kan ik me ook een beetje voorbereiden op wat me straks te wachten staat! geniet er lekker van

Gr. Lisette

• 07 Oktober 2006 - 11:53

Donny En Lisette:

HE LUITJES,
    ARJAN WE WOUDEN JE EFFE FELICITEREN MET JE VERJAARDAG EN DAT JE MAAR EEN LEUK DAG MAG HEBBEN.

HEBBEN DIE APEN NOG SLINGERS VOOR JE OPGEHANGEN IN DE BUSH BUSH HAHAHAHAHAHAH;)

GENIET ER LEKKER VAN MET ZIJN TWEEEN

VEEL LIEFS DONNY LISET DELANO JETHRO EN DJAIRO XXXXXXXX

• 07 Oktober 2006 - 14:37

Papa En Mama:

Arjan van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag,en een fijne dag.