Bijna zover - Reisverslag uit Cothen, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Cothen, Nederland van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

17 December 2008 | Nederland, Cothen

He hallo

Nog een paar nachten slapen, alle voorbereidingen zijn in gang gezet voor de grote trip.

3 januari vertrekken we voor 2 maanden naar Australie. Via deze site houden we jullie op de hoogte!

Een berichtje is altijd leuk!

Groetjes

Arjan en Mariska

• 22 December 2008 - 10:56

Adrie:

Arjan en Mariska, prettige feestdagen en voor later veel reisplezier! Ik hoop dat jullie de dingen kunnen gaan doen die je in gedachten hebt.

• 22 December 2008 - 20:32

Erik, Rozina En Kids:

He hallo,

Nou deze site is weer toegevoegd aan de favorieten hoor, dus we gaan jullie zeker volgen... De komende resterende dagen nog lekker genieten van de feestdagen en dan down under !!! Heel veel plezier..... Groetjes van ons !!

• 22 December 2008 - 20:57

Papa En Mama:

Wij wensen jullie natuurlijk een top tijd aan.
    We zullen jullie wel missen,maar we kunnen jullie volgen en voegen jullie website net zo als Rozina aan favorieten toe,
    Veel plezier down under.
    Tot woensdag,
    En we gaan mee naar schiphol,om jullie uit te zwaaien.

• 23 December 2008 - 22:00

Angelique:

Hi,

Hier even een berichtje vanuit het Westen. Wat heerlijk zeg nog even en dan is het zover. veel plezier met de voor pret en fijne feestdagen toegewenst.

Bye bye Angelique

• 25 December 2008 - 23:05

Jet En Sander:

Wij tellen ook zeer zeker af om in jullie stekkie te trekken :) haha! Maar we wensen jullie uiteraard een heel goede reis en alle avontuur daarbij!
    Spreken elkaar vast nog!

X Jet en Sander

• 27 December 2008 - 20:37

Lonneke:

nog 7 nachtjes slapen!

veel plezier, maarrre kom maar wel gewoon weer terug hoor! Anders vind ik het niet leuk!

groet Lonneke

• 28 December 2008 - 02:28

DeBroeder:

Zo...Arjan moet dan wel een top baan hebben? 2 maanden Australie op het salaris van een verpleegkundige (ok: senior-) kan helemaal niet...

Enfin: succes met de countdown, niks vergeten (SAS Survival handboekje nodig?).

Jij (Maris) gaat gewoon weer werken, want ik pak die 2 x 25 miljoen (hoofdprijs & jackpot).

Groeten van DeBroeder (er d'r is er maar 1 dus geen verwarring!)

• 28 December 2008 - 11:32

Mark:

als jullie nog tips of vragen hebben fhoor ik het wel

jullie gaan een toptijd daar hebben vel plezier

mark

• 28 December 2008 - 14:27

De Echte Broeder:

Nog voor het weggaan even een berichtje van mij. Om even mee te beginnen: goed uiteinde samen (anders hoef je de verre reis al niet tebeginnen) Ten 2e: heb je melatonine bij je?(=slaaphormoon per os). Ten 3e: goede reis en natuurlijk heeel veel plezier!!!!!

• 28 December 2008 - 17:52

Diana:

Mariska en Arjan,

Een hele goede reis toegewenst en heel veel plezier! Geniet ervan het zal wel weer een heel bijzondere reis worden...

Liefs Diana.

• 28 December 2008 - 19:26

Peter Van Der Welle:

Hallo Beiden!

Geniet er van, en maak er wat van he!

En oh ja.....dat biertje komt wel hoor!

Mazzel!

• 28 December 2008 - 19:31

Lineke:

He Arjan, heel veel plezier de komende maanden; geniet van jullie reis!! Groetjes, Lineke

• 28 December 2008 - 19:37

Jor, Alin En Denise:

Hallo luitjes,

Heel veel plezier in Aussie en geniet ervan!!
    We blijven jullie volgen..

groetjes

• 29 December 2008 - 07:54

Jorret (Gnossel):

Hey Gnossel en Mariska,

Heel veel plezier toegewenst op jullie superreis!

Geniet ervan!

(en dat "Gnossel" mag Arjan zelf uitleggen aan Mariska ;-) )

Jorret

• 30 December 2008 - 17:08

Mathijs:

maar dat is wel toevallig arjan,voordat je naar australie gaat heb je al wat australies

je haar

sid ney

grapje hahahaha
    groeten mathijs

• 31 December 2008 - 08:26

Paul:

Nou Arjan, ben blij om te zien dat ik de eerste ben die reageert. Heel veel plezier, drinken wel een extra biertje voor je in de Franse Alpen.

Groet, Paul.

• 31 December 2008 - 11:18

Rob & Caroline Balk:

Arjan & Mariska,

Een hele goede reis toegewenst en geniet van jullie trip!

liefs de Balkies

• 31 December 2008 - 12:19

Sanne:

Heel veel plezier en geniet ervan!!
    Vanavond drinken we een borrel op jullie vakantie!! ;)
    Liefs,
    Sanne

• 31 December 2008 - 16:30

Karen Koelman:

Hej Maris!

Ik had gedacht je nog te zien voordat jou vakantie gaat beginnen, not. Dus bij deze heel veel plezier op jullie mooie reis!!
    Liefs Karen.

• 01 Januari 2009 - 15:36

Silvia:

HAPPY NEWYEAR!!!

Een toptijd toegewenst, veel plezier en niet teveel aan ons denken...

Dikke zoen, Sil

• 02 Januari 2009 - 13:39

Yvette:

hi there,
    goede reis morgen, ik hoorde dat je inge tegengekomen was in het wapen. Heel veel plezier en geniet!
    liefs Yvette

• 02 Januari 2009 - 14:36

Ada:

Gelukkig Nieuwjaar en een hele leuke reis toegewenst, we zullen jullie via deze site blijven volgen.
    HEEL VEEL PLEZIER!!!!!

Ada en Gertjan

• 02 Januari 2009 - 15:15

Fred & Evelien :

Hey Arjan en Maris

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!! Geniet van jullie reis (best een beetje jaloers hoor!!) Veel plezier daar!

Groetjes Fred & Evelien en kids

• 02 Januari 2009 - 16:09

Stephanie:

Hoi hoi,
    Morgen is het dan zover... Goede reis, heel veel plezier en ga er lekker van genieten!!
    groetjes Stephanie

• 03 Januari 2009 - 09:01

Joyce En Roy:

Hele goede vlucht vanmiddag en uiteraard veel plezier down under!

Groetjes

• 03 Januari 2009 - 13:33

René Van Wijk:

Hoi Arjan en Mariska

Nog de beste wensen en een hele goede reis, maak er wat van.

groetjes René

• 03 Januari 2009 - 14:14

Harrie En Nel:

Zo vanmorgen Mariska en Arjan weggebracht
    Nog even gezellig koffie gedronken met alle Bruinstroopjes
    Daarna uitgezwaaid.We wensen jullie een hele onvergetelijke reis toe.Wees voorzichtig en zorg goed voor elkaar.
    Groetjes Harrie en Nel.

• 03 Januari 2009 - 15:36

Esther:

hoi hoi

heel veel plezier
    reis lekker rond geniet ervan het is een heel mooi land waar je heel veel kan doen; doe eens gek en ga eens parachute springen boven de great barrier reef
    als je aankomt neem een lekker stukje kangaroo en een glas bundabergrum en je bent helemaal ingeburgerd en als je terug vliegt sla dan de parachute uit en neem een wolk van 25 graden mee naar nederland
    tot over heel veel weken

liefs esther

• 03 Januari 2009 - 16:26

Ome Theo:

Van de week hoorde ik jullie reisschema. Een groot deel van de reis heb ik in 1987 ook gemaakt en ik ben benieuwd hoe het daar nu is. We wensen jullie een heerlijke vakantie toe en zullen jullie zeker volgen. Ik zet de site ff bij mijn favorieten.

• 03 Januari 2009 - 18:31

Jan En Corry:

alweer bijna 7 uur in de lucht,terwijl ik dit berichtje schrijf.
    Dus nog even te gaan.
    Maar ook dat is een avontuur,we hebben jullie vliegtuig zien staan bij de gate behoorlijk groot hoor dus best wat beenruimte denk ik.
    Tot schrijfs.

• 04 Januari 2009 - 14:57

Linda:

Mariska en Arjan, heel veel plezier in australie!!

Geniet ervan!!

groetjes linda

• 04 Januari 2009 - 15:50

Gerard Vernooy:

heel veel plezier daar downunder. Ook noog een heel gelukkig en gezond 2009
    Wij zijn vandaag teruggekomen uit Thailand. Als je terug komt en tijd hebt is Bangkok en heel Thailand een echte aanrader.

Groeten van Gerard en Irina

• 04 Januari 2009 - 19:46

Zus Liset:

he kanjers

jullie zijn gelukkig goed aangekomen en nu kan het genieten beginnen, geniet er lekker van en je weet ik wil een kangaroo en een koala beertje he hahahahah

dikke kus van ons xxxxxxxx

• 05 Januari 2009 - 18:41

Marjolein:

Hallo ,

Ik las dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier en geniet van alles wat je tegen komt.

Groeten Marjolein

• 05 Januari 2009 - 19:41

Rob En Lies:

Goed aangekomen, lees ik net in het bericht van Marjolein. Mooi! Heel veel plezier en geniet ervan!