Sydney even kort - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu Sydney even kort - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arjan en Mariska - WaarBenJij.nu

Sydney even kort

Door: Arjan en Mariska

Blijf op de hoogte en volg Arjan en Mariska

06 Januari 2009 | Australië, Sydney

He hallo allemaal

Leuk om alle berichtjes te lezen dus maar snel even een korte van ons.

We staan nu even in een hele grote apple store! Sydney is echt super relaxed! Het weer is echt super, boven de 25 graden.

We gaan snel weer verder, morgen een wat langere berichtje

Liefs,

Arjan en Mariska

• 06 Januari 2009 - 07:47

Danielle :

Klinkt goed die temperatuur ben al bijna jalours gezien de -9 van van morgen ;-)

Have fun!

• 06 Januari 2009 - 09:39

Marijke:

Klinkt super! Ik geloof dat ik ook ga boeken want ik sterf van de kou :) Ontzettend veel plezier!

• 06 Januari 2009 - 20:55

Mark:

Arjan, bedankt voor de memo op mijn bureau, de beste wensen voor 2009 veel plezier in dat prachtige land,wij zijn hier nu volop aan het ijsduiken. Brrrrrrrrr

Geniet, Gr. Mark

• 06 Januari 2009 - 20:57

Sanne:

Klinkt zeker goed die temperatuur, hoorde net hier vannacht -15 tot -19 graden!! Brrr....
    Veel plezier!!
    Liefs

• 07 Januari 2009 - 08:38

Coory En Jan:

Dat is een stuk beter als hier,alhoewel sneeuw en kou hoort bij de winter en geft ook plezier.
    Vreemd als ik wakker wordt hebben jullie alweer w.s. een fijne dag er bijna opzitten.
    Morgen verder?
    Groetjes

• 07 Januari 2009 - 10:38

Herman, Tiny, Ed/Ol:

Hallo daar,

Als wij hier op kantoor naar buiten kijken en al die sneeuw zien, is het moeilijk voor te stellen dat jullie nu in een korte broek lopen! Vanaf deze plek wensen wij jullie een onwijs mooie en relaxte vakantie toe en zullen jullie via de site "in de gaten houden".

Heel veel plezier gewenst, en wij (Ed vooral) wachten met spanning op de eerste foto's.

Groetjes....

• 08 Januari 2009 - 10:05

Robbert:

Heee, kijk dat klinkt allemaal weer erg goed. Ik moet nog effies wachten en dan mogen wij ook weer op pad. Heel veel plezier en ik volg het allemaal wel. Straks hebben wij ook een blog, via robbertenannemiek.waarbenjij.nu kun je ons dan ook volgen.
    groetjes uit koud nederland!!

• 09 Januari 2009 - 18:27

Edwin:

Zo te lezen hebben jullie het best naar jullie zin, kan ook niet anders met die temperaturen. Veel plezier nog.